W październiku w internacie szkolnym ogłoszony został całoroczny konkurs czystości, w którym uczestniczą wszyscy mieszkańcy internatu. Ocenie podlega ład i porządek w każdym pokoju, które będą przeliczane na punkty zgodnie z kryteriami zawartymi w regulaminie konkursu. Rozstrzygnięcie odbędzie się pod koniec roku szkolnego, a mieszkańcy trzech najestetyczniejszych pokoi zostaną nagrodzeni.

 

REGULAMIN KONKURSU CZYSTOŚCI


  1. Konkurs czystości ma na celu wdrożenie  do systematycznego dbania o ład i porządek w pokojach. 
    2.  Konkurs czystości trwa w danym roku szkolnym od miesiąca października do czerwca. 
    3. Przeglądy czystości obywają się kilka razy w miesiącu w dniach od poniedziałku do piątku. 
    4. W przypadku nieobecności wychowanków w pokoju wejście do pokoju następuje  po wcześniejszym otwarciu przez wychowawcę mającego dyżur. 
    5. Czystość w pokojach sprawdzana jest przez komisję konkursową złożoną z czterech osób.
    6. Wyniki w trakcie sprawdzania porządku zapisywane będą przez komisję i upubliczniane w tabeli wywieszonej na tablicy ogłoszeń na I piętrze.
    7. Bałagan w pokoju podczas rutynowej, codziennej wizyty wychowawcy, koordynatora internatu skutkuje odjęciem 1 punktu od ogólnej punktacji, w przypadku nie uprzątnięcia pokoju w ciągu jednej godziny. Pozostawienie worków ze śmieciami w pokoju w czasie, gdy wychowankowie są w szkole, skutkować będzie odjęciem 1 punktu z ogólnej punktacji. 
    8. Rozstrzygnięcie konkursu czystości nastąpi w miesiącu  maju, pod koniec miesiąca następować będzie podsumowanie miesięczne( przewidziane nagrody za zdobycie największej liczby punktów).
    9. Zasady oceniania porządku w pokojach:
    1 pkt. – wyrzucone śmieci;
    2 pkt. – porządek na tapczanach (schowana pościel lub przykryta kocem lub narzutą, estetyczny wygląd);
    1 pkt. – czysta podłoga; 
    2 pkt. – czyste naczynia (talerze, kubki, sztućce), brak resztek jedzenia;
    1 pkt. – porządek/ład na półkach, szafkach, stole;
    1 pkt. – brak kurzu na meblach;
    1 pkt. – brak pozostawionych ubrań na krzesłach, drzwiach szaf, tapczanach, podłodze.
    Podsumowanie punktacji:
    9 pkt.           pokój bardzo czysty
    8 – 6 pkt.     pokój czysty 
    5 – 4 pkt.     pokój schludny 
    3 – 1 pkt.     bałagan
    0 pkt.           totalny bałagan
     
    10. Wychowankowie  pokoju, którzy podczas pojedynczej kontroli ocenieni został na 3 lub mniej punktów, będą zobowiązani odbyć dodatkowy dyżur porządkowy w pomieszczeniu socjalnym przez kolejne 3 dni.

Biblioteka

 

 

Godziny otwarcia biblioteki:

Poniedziałek 7.30 – 14.45

Wtorek          7.30– 12.30

Środa            7.30 – 14.15

Czwartek      7.30 – 13.00

Piątek           7.30 – 13.00


Regulamin biblioteki


Regulamin czytelni